poniedziałek, 16 lutego 2015

Kwiaty z koniczyny - inspiracja Madzik

Witajcie po feriach.... tzn. u nas już po feriach, a u Was?
Chciałabym Wam dziś pokazać dwie karteczki, jakie przygotowałam z myślą o naszym nowym wyzwaniu.
Jedną pokazałam przy publikacji wyzwania, drugą mam na dziś.


Wykorzystałam w niej dziurawe serce :)
- ceglany murek,
- grawerowane motylki,
- stemple z koniczynkami TEN i TEN
- stempel Dla kochanej mamy
- oraz bazę kraftową DL



Stemple z koniczynkami - przemianowałam na kwiaty.
W związku z naszym kwiatowym wyzwaniem chciałabym Wam podpowiedzieć, jak można wykonać kolorowe kwiaty za pomocą tych właśnie koniczynkowych stempli.
Zobaczcie - jak się prezentują na kartkach. Można robić z nich warstwowe kompozycje, ozdabiać brokatem, ćwiekami itd.



Wystarczy odbić nasze stemple kolorowymi tuszami na kolorowym papierze scrapowym. Następnie starannie je wyciąć i połączyć w kolorowe, warstwowe kwiaty.  Mieszając zarówno kolory tuszy, jak i papieru - można uzyskać ciekawe efekty.




Mam nadzieję, że zachęciłam Was do eksperymentowania z naszymi stemplami.

Chciałabym napisać teraz "Zapraszam do sklepu", aczkolwiek nadal trwa naprawa naszego sprzętu do wyrobu pieczątek. Liczymy, że do końca tego tygodnia sprawa się rozstrzygnie i będziemy mogli w jakiś sposób zrekompensować Wam ten trudny czas oczekiwania. 
Na pewno domyślacie się, że dla nas jest to jeszcze trudniejsze do przełknięcia niż dla Was..... 
Trzymajmy wspólnie kciuki, aby jak najszybciej wszystko wróciło do normy.

Kiedy wrócimy już do normalnego trybu pracy - w naszym sklepie pojawią się też tusze do pieczątek.
Serdecznie wszystkich zapraszamy do śledzenia naszego bloga i FB, by móc śledzić najświeższe informacje i inspiracje.

Pozdrawiam Was ciepło,


1 komentarz: