niedziela, 17 stycznia 2016

18-tkowa baletnica - inspiracja Madzik

Dzień dobry w niedzielę :)

Przygotowałam na dziś radosną kartkę z okazji 18 urodzin - w bardzo ciepłych barwach.
Całość wykonana z papieru KRAFT - który stał się moim numerem jeden. Nie wyobrażam sobie pracy bez niego. Oczywiście w materiały zaopatruje nas PakaMaka.
Baza sztalugowa wykonana jest z 1,5 bazy 14x14.
Całość zapakowana w dopasowane pudełko.

Kartka miała być radosna i nieść pozytywne przesłanie. Wykorzystałam więc lekkość baletnicy i motyli z zestawu: Balet B01

Wyszło tak:










Jak Wam się podoba efekt?
Ja bardzo lubię wracać do tej kartki i ja oglądać. .... chociaż może to nieskromne ;)

Miłej niedzieli Wam życzę.

1 komentarz:

  1. Hmm, chyba czegoś mi brakuje na pierwszym zdjęciu, mianowicie chodzi o tekst w kółeczku. Albo powinno być napisane '18 urodziny', albo 'w dniu 18 urodzin', czy się mylę? :)

    OdpowiedzUsuń